Tuesday, December 27, 2011

chocolate homemade for 1st time

hello hello..

banyak bende aku nak buat skarang.lepas satu, satu, satu lagi, dan lagi lagi. skarang aku ade projek baru lagi. semua idea datang dari kakak aku, kak nisa. at first, she ask me to find how to make chocolate homemade. memandangkan aku pon banyak mase free, dari aku buang mase dok skodeng orang, banyak mase jugak lah spend cari cara buat cokelat sume.

dah buat sebulan lepas pon, tapi pepaham je la no.. jom review sket gambo.








gamba tersebot lighting baek punye. hehe. yang ni takde inti. pasni nak blaja letak inti lak. nyam nyam..

time kasih pade pensponser. ade buat coklat untuk pensponser untuk majlis tunang die. bakal di upload k.

pas bawak sample sikit kat office, ade orang start tempah. nak bawak balik kelantan untuk anak2 katenye.


seronok lak buat bisnes kecik2 macam ni. sape berminat, leh la gitau ye. yang penting, halal..

No comments:

Post a Comment